Sarı-lacivertlilerde gerçekleştirilen olağanüstü seçimli genel kurulda teknik direktör adayı olarak ismi geçen tecrübeli Kocaman, yaşanan sürece ilişkin açıklamalarda bulunda. Kamuoyunu aydınlatmak için açıklama ihtiyacı doğduğunun altını çizen Aykut Kocaman, şu sözleri sarf etti: Başarı ve başarısızlıktaki payın yönetimlerin olduğunu belirten Kocaman, şu ifadeleri kullandı: "Çeşitli vesilelerle daha önce dile getirdiğim gibi, 'Bir spor kulübündeki başarı ve başarısızlıklardaki en büyük pay yönetimlerindir.
Çünkü her şey onların kararları ve tercihleriyle şekillenir. ' Burada çeşitli vaatlerle Fenerbahçe kongre üyelerinin onayını almış yönetim, tercihlerini kullanmıştır. Seçilmiş iradenin tercihleri ile ilgili sorun olamaz.
Tercih edilen İsmail Kartal ve ekibine başarılar diliyorum. Bununla birlikte unutulmasın ki; gerek yıllar içerisinde gerekse de son dönem özelinde şahıslara olan kırgınlığım Fenerbahçe sevgimin önüne hiçbir zaman geçmemiştir. Fenerbahçe'nin menfaatlerinin her şeyden önce gelmesi bilinciyle, bu zorlu süreçte başarılı olunmasını canı gönülden temenni ediyorum.
"